Λιγότερες αποζημιώσεις από αεροπορικές εταιρείες μπορούν φέτος να διεκδικήσουν οι επιβάτες

Λιγότερες αποζημιώσεις από αεροπορικές εταιρείες μπορούν φέτος να διεκδικήσουν οι επιβάτες
Airport Macedonia (SKG), Thessaloniki, Greece on March 21, 2017. / (SKG), , 21 2017. SOOC

Το τρίμηνο Ιούνιος – Αύγουστος 2017, παρά την αύξηση των πτήσεων στην Ελλάδα, οι εταιρείες έδειξαν μεγαλύτερη συνέπεια στις αναχωρήσεις τους

Του Δημήτρη Μπαλή

Η συνέπεια σε κάθε περίπτωση είναι κάτι που θα πρέπει να μας χαρακτηρίζει, ώστε να μην φθάνουμε σε λύσεις που θα μπορούσαν να αποφευχθούν.

Όπως για παράδειγμα στην περίπτωση των αποζημιώσεων των αεροπορικών εταιρειών προς τους ταξιδιώτες, επειδή καθυστέρησαν να πραγματοποιήσουν τις πτήσεις τους εγκαίρως.

Κι ενώ το φετινό καλοκαίρι – ιδιαίτερα το τρίμηνο Ιούνιος – Αύγουστος – είχαμε σχεδόν εκρηκτική αύξηση των πτήσεων στην Ελλάδα, σχεδόν σε όλα τα αεροδρόμια, αντιθέτως δεν σημειώθηκαν ανάλογες καθυστερήσεις. Κι αυτό έχει εξήγηση, επειδή βάσει του κανονισμού της ΕΕ 261/2004, υποχρεώνονται οι αεροπορικές εταιρείες να χορηγούν αποζημίωση για πτήση με καθυστέρηση άνω των 3 ωρών καθώς και για ακύρωση 14 μέρες και μετά από την προγραμματισμένη πτήση, που φθάνει στο ποσό των έως 600 ευρώ. Μάλιστα, η αποζημίωση αυτή είναι ανεξάρτητη με τη βοήθεια που παρέχουν στους επιβάτες τους κατά τη διάρκεια της καθυστέρησης, είτε της επιλογής εναλλακτικής πτήσης την επόμενη ημέρα.

Σύμφωνα με στοιχεία της AirHelp, που καταγράφει τις πτήσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν στην ώρα τους με υπαιτιότητα αποκλειστικά του αερομεταφορέα, δυνητικά οι Έλληνες επιβάτες δικαιούνται συνολικά για το τρίμηνο Ιούνιος – Αύγουστος 2017, το ποσό των 8.986.670 ευρώ, σε σχέση με το ποσό των 11.022.125 ευρώ που μπορούσαν να διεκδικήσουν το αντίστοιχο τρίμηνο το 2016.

Πιο αναλυτικά, δυνητικά οι αποζημιώσεις ανά αεροδρόμιο είναι:

 

«Γνωρίζουμε ότι κάθε χρόνο, οκτώ εκατομμύρια επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση για καθυστέρηση, ακύρωση ή overbooking πτήσεων, όμως μόνο ένα ποσοστό 2% προχωρούν τελικά σε αναζήτηση της αποζημίωσης που τους αρμόζει. Αντίστοιχα και οι Έλληνες επιβάτες πρέπει να διεκδικήσουν αυτό που δικαιούνται. Προτεραιότητά μας είναι  προσφέρουμε τη βοήθεια και τις νομικές υπηρεσίες ώστε όλοι οι επιβάτες να λάβουν τη νόμιμη αποζημίωσή τους. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που η πλειοψηφία των αεροπορικών εταιριών  ακολουθεί τις διαδικασίες και έτσι δεν χρειάζονται επιπλέον νομικές πράξεις. Άλλωστε το αίτημα αποζημίωσης είναι πλέον τόσο εύκολο που οι επιβάτες μπορούν να το κάνουν μόνο με μερικά κλικ από το smartphone τους,» δήλωσε η Χρύσα Πομόνη, υπεύθυνη επικοινωνίας Airhelp για Ελλάδα.

(Φωτό: Sooc)

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα