Lufthansa πέντε αστέρων

Lufthansa πέντε αστέρων
Oliver Roesler

Έγινε η πρώτη αεροπορική εταιρεία εκτός Ασίας, που λαμβάνει πιστοποίηση πέντε αστέρων από τη βρετανική εταιρεία συμβούλων αεροπορίας Skytrax

Μια πολύ σημαντική διάκριση για την Lufthansa, η οποία έγινε η πρώτη αεροπορική εταιρεία εκτός Ασίας, που λαμβάνει πιστοποίηση πέντε αστέρων από τη βρετανική εταιρεία συμβούλων αεροπορίας Skytrax. Με αυτή την πιστοποίηση η Lufthansa εντάσσεται στην επιλεγμένη ομάδα των δέκα αεροπορικών εταιρειών που έλαβαν την πολυπόθητη βαθμολογία. Η κριτική επιτροπή του Skytrax βραβεύει εδώ και χρόνια τη First Class της Lufthansa με πέντε αστέρια – όμως τώρα ολόκληρη η αεροπορική εταιρεία έλαβε αυτή την πιστοποίηση.

Οι κριτές του Skytrax ταξιδεύουν ως επιβάτες. Για τη βαθμολογία τους, αξιολογούν την ποιότητα των υπηρεσιών της αεροπορικής εταιρείας τόσο στο έδαφος, όσο και εν πτήσει σε 800 κατηγορίες. Αυτές περιλαμβάνουν τις υπηρεσίες εντός του αεροσκάφους, την άνεση των καθισμάτων, την τροφοδοσία, τα μέτρα ασφαλείας, την ψυχαγωγία κατά την πτήση, τις προσφορές αφορολογήτων ειδών και πολλές άλλες κατηγορίες. Για την Skytrax, η συνέπεια και η σταθερότητα με την οποία η Lufthansa προχώρησε στον εκσυγχρονισμό του προϊόντος της, αποτέλεσε βασικό παράγοντα στην απόφαση της να απονείμει στην κορυφαία γερμανική αεροπορική εταιρεία το πέμπτο αστέρι.

Για παράδειγμα, τόσο η First Class, όσο και οι Business, Premium Economy και η Economy Class έχουν αναβαθμιστεί πλήρως τα τελευταία χρόνια. Η αεροπορική εταιρεία έχει επίσης επεκτείνει την υπηρεσία εστιατορίου από τη First Class στη Business Class, βελτιώνοντας την εξατομικευμένη προσέγγιση των επιβάτων της. Εξίσου σημαντικά όμως είναι και τα μελλοντικά σχέδια: η νέα Business Class που θα είναι διαθέσιμη το 2020 στα αεροσκάφη τύπου Boeing 777-9, και οι νέες, ακόμα καλύτερες Premium Economy Class και Economy Class. Στην υψηλή βαθμολογία που έλαβε η Lufthansa συνέβαλε σημαντικά και η νέα εφαρμογή Lufthansa Αpp, καθώς και η μεγάλη ποικιλία ψηφιακών υπηρεσιών εδάφους και εντός του αεροσκάφους. Στόχος είναι να χρησιμοποιηθούν όλο και περισσότερες ψηφιακές λύσεις για την ανάπτυξη εξατομικευμένων προσφορών και υπηρεσιών για τους επιβάτες της Lufthansa.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα