Ταξιδεύεις Αεροπορικώς; Μάθε τα δικαιώματα σου και διεκδίκησέ τα

Ταξιδεύεις Αεροπορικώς; Μάθε τα δικαιώματα σου και διεκδίκησέ τα

To Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας έχει ξεκινήσει ενημερωτική καμπάνια για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών

Του Δημήτρη Μπαλή

Οι περισσότεροι στις μέρες μας ταξιδεύουν αεροπορικώς. Όμως, λιγότεροι από όσους νομίζουμε γνωρίζουν τα δικαιώματά τους, τα οποία είναι πολλά.

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» πραγματοποιούν μέχρι τις 16 Ιουλίου ενημερωτική καμπάνια για τα δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών με κεντρικό μήνυμα “Ταξιδεύεις Αεροπορικώς; Μάθε τα δικαιώματα σου και διεκδίκησε τα”!

Η καμπάνια περιλαμβάνει σειρά δράσεων, οι οποίες αποσκοπούν στην ενημέρωση των επιβατών για τα δικαιώματά τους, καθώς και για τη δυνατότητα της φιλικής, εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών τους, είτε εγχώριων είτε διασυνοριακών.

Η κεντρική εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών “Ελ. Βενιζέλος” στις 13 Ιουλίου 2017, με την υποστήριξη του Διεθνούς Αερολιμένα. Στελέχη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» θα βρίσκονται στο χώρο των Αναχωρήσεων (Εμπορικό Κέντρο Αεροδρομίου – Χώρος Ελεύθερης πρόσβασης) και θα ενημερώνουν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, διανέμοντας πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα.

Επίσης διοργανώνεται διαγωνισμός στη σελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος στο Facebook. Σκοπός του διαγωνισμού είναι να δώσει κίνητρο  στους καταναλωτές να μάθουν τα δικαιώματά τους, απαντώντας σε τρεις σχετικές ερωτήσεις.

Τέλος, καθ’ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα) οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και σχετικά με τη δυνατότητα επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας, με απλές διαδικασίες και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Σχετικό πληροφοριακό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή μπορεί να βρει κανείς στην ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή www.eccgreece.gr.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα