10 σκοτεινές θεωρίες για τις ιστορίες γνωστών παιχνιδιών
Τελικά το μυαλό των παικτών είναι πολύ πιο περίπλοκο από εκείνο των προγραμματιστών
- 01 Φεβρουαρίου 2017 11:56
Επιμέλεια: Μαριάτζελα Παπαχρήστου – Μαρίλη Νίκολη για το gr.ign
Οι θεωρίες των fans είναι ένας πολύ διασκεδαστικός τρόπος για να ασχοληθούμε με τα αγαπημένα μας παιχνίδια έστω και αρκετό καιρό μετά την πρώτη τους εμφάνιση. Κάποιες από αυτές τις θεωρίες ίσως είναι πιο εύκολες να τις πιστέψουμε, ενώ κάποιες άλλες είναι αρκετά παρατραβηγμένες.
Σε κάθε περίπτωση, όσο οι θεωρίες συνωμοσίας (διαβάστε το σχετικό αφιέρωμα) και οι αστικοί μύθοι των video games, είναι ιστορίες που όλοι θέλουμε να μάθουμε.
Με την βοήθεια λοιπόν του Reddit και των communities του YouΤube, το gr.ign κατάφερε να δημιουργήσει μια λίστα με μερικές από τις πιο δημοφιλείς θεωρίες για βιντεοπαιχνίδια από το χθες και το σήμερα που θα κάνουν το μυαλό σας να εκραγεί.
10. Το Skyrim και το Fallout διαδραματίζονται στο ίδιο σύμπαν;
Στο Fallout 4, υπάρχει μια ερευνητική μονάδα στο αεροσκάφος Brotherhood of Steel όπου στεγάζεται ένα “πειραματικό φυτό” που λάμπει, το οποίο ανακαλύφθηκε πρόσφατα στις όχθες ενός ποταμού και έχει θεραπευτικές ιδιότητες. Παρατηρήθηκε ωστόσο ότι το εν λόγω φυτό έχει αρκετές ομοιότητες με ένα άλλο γνωστό φυτό του Skyrim, το Nirnroot. Έχοντας λοιπόν κατά νου το Skyrim, τα στοιχεία του φυτού που εμφανίζεται στο Fallout είναι αποθηκευμένα με την κωδική ονομασία “NRT,” που θα μπορούσε κάλλιστα να αντιπροσωπεύει μία συντομογραφία για το Nirnroot. Λογικά πρόκειται μονάχα για ένα Easter Egg της Bethesda, όμως αρκετοί είναι οι οπαδοί οι οποίοι θεωρούν πλέον πως τα δύο παιχνίδια διαδραματίζονται στο ίδιο σύμπαν.
9. Τα Companion Cubes είναι γεμάτα με ανθρώπους
Πόσες φορές έχετε αναρωτηθεί “τι βρίσκεται μέσα στα cubes του Portal”; To Companion Cube ήταν πάντα κάτι αξιαγάπητο και χαριτωμένο στον κόσμο του τίτλου. Ήταν κάτι παραπάνω από ένα άψυχο αντικείμενο — κατά τη διάρκεια του σύντομου ρόλου του στο πρώτο Portal, το νιώσαμε σαν φίλο και λυπηθήκαμε αφάνταστα όταν χρειάστηκε να το “σκοτώσουμε”. Τι θα γινόταν αν σας έλεγαν ότι τελικά το Companion Cube ήταν κάτι παραπάνω από..companion; Μια θεωρία υπαινίσσεται πως τα κουτιά αυτά ήταν τόσο βαριά, γιατί περιείχαν τις ψυχές κάποιων νεκρών πειραματόζωων. Οι μουτζούρες του Doug Rattmann στους τοίχους του Aperture στηρίζουν επίσης την παραπάνω θεωρία και φυσικά η συμβουλή του GLaDOS να αγνοήσουμε τα Companion Cube, αν ποτέ μιλήσουν, δείχνει ότι ίσως οι οπαδοί δεν έχουν τελικά και μεγάλο άδικο…
8. Το Metal Gear Solid 3 είναι στην πραγματικότητα μια VR αποστολή
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες θεωρίες συνωμοσίας είναι η άποψη ότι το Metal Gear Solid 3: Snake Eater δεν είναι ένα prequel που διαδραματίζεται κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου, αλλά ένα sequel που υπάρχει σε μια προσομοίωση εικονικής πραγματικότητας, βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα. Μπερδευτήκατε; Από την αρχή ο Naked Snake ακούει λάθος το όνομα της εξόρμησής του — Virtuous Mission — και αντ’ αυτού πιστεύει πως ονομάζεται “Virtual Mission.” Το ίδιο συμβαίνει και κάθε φορά σκοτώνουμε τον Ocelot, ο Snake τιμωρείται από τον Roy Campbell, προφανώς για την αναταραχή της προσομοίωσης με ένα “time paradox.” Αυτό το στοιχείο μοιάζει να αποκαλύπτει πως ίσως ο Campbell μιλάει στον Snake έπειτα από αρκετές δεκαετίες…στο μέλλον.
7. Το Pokemon διαδραματίζεται σε έναν κατεστραμμένο κόσμο
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί δεν υπάρχουν καθόλου μπαμπάδες στα αρχικά παιχνίδια Pokemon; Πέρα από τους έμπειρους εκπαιδευτές Pokemon, υπάρχουν ελάχιστοι ενήλικοι άντρες στο παιχνίδι (και όχι μόνο). Ένας από αυτούς είναι ο Lt. Surge, ο οποίος ισχυρίζεται πως τα electric Pokemon τον έσωσαν “κατά τη διάρκεια του πολέμου.” Αυτή η ατάκα έδωσε τις πρώτες βάσεις για μια ολόκληρη θεωρία, η οποία υποστηρίζει ότι η εξαφάνιση των ενηλίκων οφείλεται σε έναν πόλεμο που πραγματοποιήθηκε στο παρελθόν. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές παραλλαγές της συγκεκριμένης ιστορίας, όμως το κύριο κομμάτι παραμένει ίδιο: σε κάποιο σημείο της ιστορίας τα Pokemon ενδεχομένως να χρησιμοποιήθηκαν για να ξεκινήσει ένας θανατηφόρος πόλεμος.
6. Στο Destiny, οι Guardians είναι οι κακοί
Στην ιστορία του Destiny, οι Guardians είναι οι υπερασπιστές της καλοσύνης, ενώ ο Traveler πρόκειται για μια καλοκάγαθη συσκευή η οποία εμφανίστηκε με σκοπό να προστατέψει την τελευταία ανθρώπινη πόλη που απέμεινε. Ο traveler λοιπόν, εμφανίστηκε αμέσως μετά την προσπάθεια μια εχθρικής δύναμης με το όνομα “The Darkness” να εξαφανίσει την ανθρωπότητα. Ωραία όλα αυτά! Εδώ όμως έρχεται το βρώμικο μυαλό των οπαδών να προσθέσει την παρατήρηση πως ίσως Guardians και “The Darkness” είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα.
Κάποιοι εχθροί φωνάζουν , “It’s the Darkness!” όταν τους πλησιάζετε. Οι Guardians συνδυάζονται πολύ συχνά με άλλες ονομασίες όπως Τιτάνες, Hunters και Warlocks, που παραπέμπουν σε κάτι αρνητικό, ενώ η λέξη “εχθροί” συνυφαίνεται συνήθως με τους Ιππότες ή τους Μάγους. Και μετά έρχεται το ημερολόγιο ενός Guardian: “To Φάντασμα μου είπε: Είσαι ένα άψυχο πράγμα, φτιαγμένο από άψυχη ενέργεια σε σχήμα νεκρού. Το μόνο που ξέρεις να κάνεις είναι να σκοτώνεις. Δεν ανήκεις εδώ”. Γνωρίζουμε τόσο λίγα πράγματα για την ιστορία του Destiny, που πραγματικά η εν λόγω θεωρία θα μπορούσε κάλλιστα να έχει κάποια λογική.
5. Ο Squall είναι νεκρός για το μεγαλύτερο μέρος του Final Fantasy 8
Πλησιάζοντας στο τέλος του πρώτου μέρους του Final Fantasy 8, ο Squall αντιμετωπίζει την σκοτεινή μάγισσα, Edea. Τα πράγματα βέβαια δεν εξελίχθηκαν όπως θα ήθελε. Για κάποιον λόγο τέλος πάντων (no spoils) αυτός ο τύπος είναι πλέον νεκρός.
Φαίνεται όμως πως ο Squall ανασταίνεται στο δεύτερο μέρος του παιχνιδιού, ουσιαστικά άθικτος. Ακόμα πιο περίεργο είναι βέβαια το γεγονός ότι κανείς από τους φίλους του εξερευνητές δεν έχει αναφέρει το περιστατικό του θανάτου του στο υπόλοιπο παιχνίδι. Αυτό οδήγησε κάποιους φανατικούς παίκτες λοιπόν, στο συμπέρασμα ότι ο Squall έχει όντως πεθάνει στο πρώτο μέρος και τα γεγονότα που ακολουθούν, εξελίσσονται στα νεκρώσιμα όνειρα του!
4. Στο Pokemon Red & Blue, σκοτώνετε τον Raticate του Gary
Στις Pokemon Red & Blue, ο αντίπαλος σας έχει στην ομάδα του έναν Rattata, ο οποίος εν τέλει εξελίσσεται σε Raticate. Το χρησιμοποιεί σε κάθε μάχη μεταξύ σας… μέχρι και μετά την αναμέτρησή σας στο S.S. Anne. Την επόμενη φορά που θα τον αντιμετωπίσετε, είναι στο Pokemon Tower, το νεκροταφείο των Pokemon και ο Raticate του Gary δεν είναι πλέον μέλος της ομάδας του. Για την ακρίβεια, δεν το χρησιμοποιεί ποτέ ξανά και με βάση την εν λόγω θεωρία, η νίκη σας στο S.S. Anne είχε τραγικό αποτέλεσμα.
3. Τα δοχεία με τα έντομα στο Skyrim είναι το κλειδί για την αποκάλυψη
Το εύρος του Skyrim είναι τόσο εκτενές που θα ήταν αδύνατο να μην πυροδοτήσει υποθετικά σενάρια και θεωρίες, αλλά καμία από αυτές δεν είναι πιο τρελή και απρόσμενη από εκείνη των βάζων με τα έντομα. Πέντε μυστηριώδη δοχεία μπορεί να βρει κανείς στον ανοιχτό, παγωμένο κόσμο του Skyrim, με το καθένα να περιέχει από ένα διαφορετικό έντομο και μία επιγραφή ρούνων. Οι μεταφρασμένοι ρούνοι υποδεικνύουν πέντε περιοχές του χάρτη οι οποίες αν ενωθούν μεταξύ τους σχηματίζουν μια πεντάλφα. Ορισμένες τοποθεσίες – κλειδί μέσα στην αρχική Πεντάλφα, δημιουργούν μια δεύτερη και στο κέντρο και των δύο; Το Shrine of Talos. Μετά από αυτό το σημείο, η θεωρία γίνεται περίεργη, αλλά όπως φαίνεται αυτά τα δοχεία είναι το κλειδί για την αποκάλυψη.
2. Ο Commander Shepard έχει κατηχηθεί από Reapers
Αν γκρινιάξατε και εσείς για τον τρόπο με τον οποίο έκλεισε το Mass Effect 3, σίγουρα θα λατρέψετε την λεγόμενη Indoctrination Theory. Για την ακρίβεια η εν λόγω θεωρία αναφέρει πως το τέλος της τριλογίας λαμβάνει χώρα στο μυαλό του Commander Shepard, ενώ σιγά σιγά καταλαμβανόταν από τους Reapers καθ’ όλη τη διάρκεια της τριλογίας. Το παραπάνω σκεπτικό υποστηρίζεται από διάφορες ατάκες των χαρακτήρων, στην αντίπερα όχθη όμως έχει απορριφθεί από εκείνους που πιστεύουν πως η Bioware έγραψε απλά ένα πολύ ανέμπνευστο τέλος για την αγαπημένη σειρά.
1. Το Majora’s Mask αφορά τα πέντε στάδια της θλίψης
Δεν είναι πλέον μυστικό ότι το Majora’s Mask είναι ένα από τα πιο σκοτεινά παιχνίδια της σειράς Zelda, όμως σύμφωνα με μερικούς fans “τα πράγματα ίσως είναι χειρότερα απ’ότι νομίζαμε”! Φήμες λένε πως ο Link είναι τόσο συντετριμμένος από την αποχώρηση της Navi, που το ταξίδι του για να την βρει περνάει στην κυριολεξία από τα πέντε στάδια της θλίψης. Η Clock Town εκπροσωπεί την “Άρνηση”, όπου, παρά την απειλητική Σελήνη που πλησιάζει, οι αστοί συνεχίζουν χαρωπά και ανέμελα να προγραμματίζουν την επερχόμενη γιορτή τους. Η περιπέτεια του Link στο Swamp, η γνωριμία με τους Gorons και Zoras και η Κοιλάδα αντιπροσωπεύουν τον “Θυμό”, την “Διαπραγμάτευση” την “Κατάθλιψη” και εν τέλει την “Αποδοχή” (5 στάδια λοιπόν συνολικά).
Αν έχετε ακούσει και εσείς παρόμοιες θεωρίες, μην διστάσετε να τις μοιραστείτε μαζί μας. Και να θυμάστε, τέτοιες θεωρίες μπορεί να γκρεμίσουν ακόμα και ολόκληρο το σύμπαν του gaming…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ GR.IGN.COM: