H Toblerone αλλάζει και οι κριτικές πέφτουν ‘βροχή’
Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν εκτίμησαν την αλλαγή της Toblerone και εξέφρασαν την αγανάκτησή τους με γραπτά μηνύματα (Pics)
- 08 Νοεμβρίου 2016 13:10
Οι λάτρεις της πιο διάσημης τριγωνικής σοκολάτας στον κόσμο, της Toblerone, η οποία εκτός από εμφάνιση αλλάζει και βάρος, προκαλώντας την οργισμένη αντίδραση των καταναλωτών.
Συγκεκριμένα, η Mondelez International, η εταιρεία πίσω από το προϊόν, αποφάσισε να αυξήσει το κενό μεταξύ των κορυφών για να μειώσει το βάρος στις σοκολάτες των 400 και 170 γραμμαρίων.
Πόσα να αντέξουν και οι καταναλωτές, οι οποίοι κατά το BBC, χαρακτήρισαν την κίνηση της εταιρίας ως “λάθος απόφαση” και είπαν πως τα μεγαλύτερα κενά δείχνουν “ηλίθια”.
Από την πλευρά της η Mondelez, προσπάθησε να δικαιολογηθεί λέγοντας πως η απόφασή της επηρεάστηκε από την αύξηση του κόστους των συστατικών.
Μάλιστα, με ανακοίνωσή της στην επίσημη σελίδα της στο Facebook, η Toblerone ανακοίνωσε πως έπρεπε να αποφασίσει αν θα άλλαζε το σχήμα της σοκολάτας ή αν θα προχωρούσε σε αύξηση της τιμής.
Η κίνηση αυτή είχε ως αποτέλεσμα το βάρος των 400 γραμμαρίων να μειωθεί στα 360 γραμμάρια ενώ η σοκολάτα των 170 γραμμαρίων να πέσει στα 150, ενώ το μέγεθος της συσκευασίας παρέμεινε το ίδιο.
Όπως αναφέρεται: “Επιλέξαμε να αλλάξουμε το σχήμα για να κρατήσουμε το προϊόν προσιτό για τους πελάτες μας”.
Παρόλα αυτά φαίνεται πως η καταναλωτές δεν κατανοούν την αλλαγή και γέμισαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ποικίλα σχόλια, τόσο για την αλλαγή στο σχήμα, όσο και στο βάρος.
“Όταν αγοράζεις τη σοκολάτα περιμένεις μια ολόκληρη μπάρα, τώρα είναι σαν να αγοράζεις μισή μπάρα”, έγραψε ένας χρήστης, ενώ ένας άλλος πρότεινε μειωθεί το μέγεθος της σοκολάτας και όχι να αυξηθούν τα κενά.
(ΠΗΓΗ: BBC)