Μοντέλο του OnlyFans λέει πως έριξε την “τηλεμεταφορά” Δουβλίνου – Νέας Υόρκης
Διαβάζεται σε 4'Μια καλλιτεχνική εγκατάσταση ένωσε Νέα Υόρκη και Δουβλίνο, ωστόσο δεν έλειψαν τα ευτράπελα. Δείτε βίντεο με τις αντιδράσεις του κόσμου.
- 15 Μαΐου 2024 15:36
Μόλις πριν λίγες ημέρες ένα νέο “portal” μπήκε σε λειτουργία για να ενώσει τους κατοίκους της Νέας Υόρκης με αυτούς του Δουβλίνου. Αφορμή ήταν το γεγονός πως το Δουβλίνο είναι η Ευρωπαϊκή Πόλη “Έξυπνου Τουρισμού” για το 2024, με την τεχνολογία να μπαίνει σε πρώτο πλάνο. Το δε “portal” είναι διαρκούς λειτουργίας, 24/7 δηλαδή, μεταδίδοντας ταυτόχρονα εικόνες από τις δύο πόλεις σε ένα πολύ ιδιαίτερο εγχείρημα.
Το φουτουριστικό πείραμα σχεδιάστηκε για να επιτρέπει την διαρκή αλληλόδραση, με ό,τι βέβαια κι αν αυτό συνεπάγεται. Το λανσάρισμα έγινε στις 8 Μαϊου από τον δήμαρχο του Δουβλίνου, Daithí de Róiste. Η πύλη της Νέας Υόρκης βρίσκεται στο Broadway, στη διασταύρωση Fifth Avenue και 23rd Street, και η άλλη στην O’Connell Street του Δουβλίνου.
“Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι να διασυνδεόμαστε με τη Νέα Υόρκη σε επίπεδο πολιτισμού και καθημερινής ζωής, με μια πόλη που μοιραζόμαστε τέτοιους δεσμούς. Από τον Ιούλιο, το Portal του Δουβλίνου θα συνδεθεί και με άλλους προορισμούς στην Πολωνία, τη Βραζιλία και τη Λιθουανία”, έγραψε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος της πόλης.
Φυσικά, ο κάθε ενδιαφερόμενος εκμεταλλεύτηκε διαφορετικά την όλη ευκαιρία. Μια φοιτήτρια για παράδειγμα βρήκε την ευκαιρία να μιλήσει με τη μητέρα της και να την “αγγίξει” ψηφιακά σε πραγματικό χρόνο και σε δημόσιο χώρο.
Άλλοι βρήκαν ευκαιρία να προσπαθήσουν να φλερτάρουν και να ανταλλάξουν τηλέφωνα.
Ωστόσο, τα πράγματα “ξέφυγαν” όταν η 25χρονη Ava Louise που είναι TikToker και μοντέλο στο OnlyFans, αποφάσισε να δείξει το στήθος της σε ζωντανή μετάδοση, προκαλώντας έναν μικρό πανικό, προφανώς για να γιγαντώσει τη φήμη της.
Αρχικά κανείς δεν ήξερε ποια ήταν η υπεύθυνη για το περιστατικό, με τη νεαρή τελικά να “αναλαμβάνει” την ευθύνη με ανάρτησή της στα social media. Ιδού η “εξήγηση” του μοντέλου στη σελίδα της στο Instagram:
Η Νεοϋορκέζα Louise μίλησε και στη US Sun αναφέροντας πως “σκέφτηκα πως οι Δουβλινέζοι θα είχαν την ευκαιρία να με δουν live και δεν βρίσκω τίποτα κακό σε αυτό”. Μετά το περιστατικό που ήρθε μαζί με άλλα “ευτράπελα”, οι υπεύθυνοι για τη λειτουργία του portal έκλεισαν προσωρινά τις κάμερες, για να μελετήσουν περαιτέρω τις ρυθμίσεις ασφαλείας.
“Πύλη της Κόλασης”;
Πάντως το περιστατικό με την 25χρονη δεν ήταν το μόνο που προκάλεσε αντιδράσεις, καθώς τις προηγούμενες ημέρες πολλοί ήταν εκείνοι που προσπάθησαν να… μεταδώσουν πορνογραφικό υλικό μέσα από τις οθόνες των κινητών τους, ενώ ένας Δουβλινέζος μετέδωσε εικόνες από την επίθεση στους Δίδυμους Πύργους, επίσης μέσα από την οθόνη του smartphone του. Άλλοι εμφάνισαν εικόνες με σβάστικες, με τη New York Post να γράφει πως τελικά η εγκατάσταση τείνει να γίνει “πύλη της Κόλασης”. Μια Ιρλανδή γυναίκα δε, προσπάθησε να σπάσει τη μια οθόνη, με αποτέλεσμα να συλληφθεί επί τόπου.
“Όποιος πάει και στέκεται μπροστά στην πύλη εκπροσωπεί τη μικρή μας χώρα, αλλά αν επιδεικνύουμε μια κουλτούρα μεθυσμένων και είμαστε προσβλητικοί, αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει μακροπρόθεσμα τον τουρισμό στην Ιρλανδία”, έγραψε αρθρογράφος στον Irish Independent.
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δουβλίνου δήλωσε ότι η εν λόγω εγκατάσταση θα υποστεί τεχνικές βελτιώσεις μετά τις ανάρμοστες συμπεριφορές, προσθέτοντας ωστόσο πως η “συντριπτική πλειοψηφία των αλληλεπιδράσεων είναι θετική”.
Αξίζει να σημειωθεί πως το portal ήταν μια ιδέα του Λιθουανού καλλιτέχνη Benediktas Gylys και υλοποιήθηκε μέσα από τη συνεργασία πολλαπλών οργανισμών συμπεριλαμβανομένου του Δημοτικού Συμβουλίου του Δουβλίνου και της ΕΕ. Το έργο αναμένεται να μεταδίδει και πολιτιστικά προγράμματα, παραστάσεις και events μέσα από τις δύο πύλες του. Ανάμεσα σε αυτά είναι και το New York Design Week Festival.
Οι υπεύθυνοι είπαν πάντως πως δεν θα βάλουν περιορισμούς συμπεριφοράς, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι ανταποκρίθηκαν με θετικό τρόπο, αλλά θα προσπαθήσουν να βρουν δικλείδες άμεσων περιορισμών αναμετάδοσης για “προσβλητικό περιεχόμενο”.