Όταν ο ‘πατέρας της διαφήμισης’ αποθέωνε τους Έλληνες διαφημιστές
Ο άνδρας που χαρακτηρίστηκε "μάγος της διαφημιστικής αγοράς" θαύμαζε τη δημιουργικότητα των Ελλήνων και υπάρχει οπτικοακουστικό ντοκουμέντο που το αποδεικνύει
- 24 Νοεμβρίου 2017 16:43
Ο Σκοτσέζος David Ogilvy έχει χαρακτηριστεί από πολλούς και πατέρας της διαφήμισης. Υπήρξε πρωτοπόρος των τηλεοπτικών σποτ και φυσικά ίδρυσε έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους στον τομέα σε όλο τον κόσμο. Ο Ogilvy κατάφερε ως και την τέως Πρώτη Κυρία, Eleanor Roosvelt να μετέχει σε διαφημιστικό το 1959. Ο ίδιος αποκαλούνταν το 1962 από το περιοδικό TIME ο “πιο περιζήτητος μάγος της σύγχρονης διαφημιστικής αγοράς”. Η δικής του εμπνεύσεως ατάκα “Dove, με ένα τέταρτο ενυδατική κρέμα”, βοήθησε το σαπούνι να γίνει το best seller στην Αμερική.
“Είναι χαρά και τιμή μας που ανήκουμε σήμερα στο πιο μεγάλο, πιο ισχυρό και πιο δημιουργικό δίκτυο επικοινωνίας στον κόσμο: το Group της Ogilvy” ανέφερε ο Γιάννης Ευσταθιάδης, πρόεδρος της Bold, ελληνικής διαφημιστικής εταιρίας με 40 χρόνια στην ελληνική αγορά. Η Bold τράβηξε το ενδιαφέρον του David Ogilvy τη δεκαετία του ’80, με τον σημαντικότερο ίσως άνδρα στο χώρο να μιλά με τα καλύτερα λόγια για τους Έλληνες συναδέλφους του.
“Ήταν ένα άνθρωπος ευφυής, ετοιμόλογος, παρατηρητικός, με σπάνιο χιούμορ. Το μόνο του κουσούρι: δεν άκουγε πολύ καλά, αλλά και αυτό το μετέτρεπε σε πλεονέκτημα, γιατί άκουγε άριστα όσα ήθελε ν’ ακούσει” σημειώνει ο κ. Ευσταθιάδης που θυμάται την επίσκεψή του στην Ελλάδα το 1983. “Λίγους μήνες αργότερα εμφανίστηκε στην Αμερική, στο περίφημο Late Show του Letterman, έδειξε μόνο δουλειές της Bold. Απίστευτο, αλλά αληθινό” προσθέτει.
Δείτε το απόσπασμα από εκείνη την εκπομπή: