Σταμάτα ό,τι κάνεις: Ο Πέτρος Γαϊτάνος παίρνει φωτιά στην πασχαλινή διαφήμιση των Jumbo
Το "σύμβολο" του ελληνικού Πάσχα απορρίπτει μια σειρά από παράτολμα concept για να κάνει μια διαφήμιση όπως ο ίδιος την οραματίζεται...
- 01 Απριλίου 2019 21:00
Το “σύμβολο” του ελληνικού Πάσχα, ο Πέτρος Γαϊτάνος είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας παιχνιδιών Jumbo. Ο δημοφιλής αοιδός ακολουθεί μεν τον δρόμο που χάραξαν οι Άντζελα Δημητρίου,Κατερίνα Στανίδη και Παναγιώτης Ψωμιάδης, καταφέρνει ωστόσο να αποφύγει τους κλισέ στίχους των μέχρι τώρα σποτ και να δώσει ένα αποτέλεσμα διαφορετικό που σίγουρα θα προκαλέσει το γέλιο του θεατή.
Στη διαφήμιση, ο Πέτρος Γαϊτάνος “ζεσταίνει” τη φωνή του, τραγουδώντας έναν ψαλμό, όταν ξαφνικά τον καλεί ένας εκπρόσωπος της εταιρείας για να του προτείνει να είναι ο πρωταγωνιστής του φετινού πασχαλινού σποτ. Εκείνος ζητάει να μάθει τι ακριβώς έχουν στο μυαλό τους: Αρχικά του προτείνουν να υποδυθεί τον Πόντιο Πιλάτο αλλά ο Πέτρος Γαϊτάνος δεν τη βρίσκει πολύ καλή ιδέα.
Το δεύτερο σενάριο τον θέλει Ιούδα την ώρα που παραλαμβάνει τα 30 αργύρια, αλλά και αυτό απορρίπτεται. Στο τρίτο υποδύεται τον εαυτό του το βράδυ της Ανάστασης, όπου μια απρόσεχτη κυρία του καίει κατά λάθος τα μαλλιά με τη λαμπάδα της. Ούτε αυτό ευόδωσε για να έρθει τελικά το τελευταίο που εγκρίνεται: Ο αοιδός κρατά ένα λευκό κερί και δηλώνει ότι το νόημα της γιορτής του Πάσχα έγκειται ακριβώς σε αυτή την απλότητα.