Το κινητό από το παρελθόν, ο Lionel Richie και ο χαμός με το νέο single της Adele
Η κυκλοφορία του νέου τραγουδιού της Βρετανίδας ερμηνεύτριας "έσπασε" κυριολεκτικά το διαδίκτυο, έπιασε κορυφή στο Billboard Twitter Trendind και έδωσε τροφή για επικό τρολάρισμα. Τα καλύτερα βίντεο-παρωδία και ο χαμός με το κινητό τηλέφωνο (pics + vid)
- 26 Οκτωβρίου 2015 11:40
Η επιστροφή της Adele έγινε με τον πιο ηχηρό τρόπο. Η Βρετανή τραγουδίστρια που απήχε δισκογραφικά τα τελευταία τρία χρόνια, κυκλοφόρησε το πρώτο της single, Hello, από το επικείμενο άλμπουμ της “25”. Όπως ήταν αναμενόμενο το διαδίκτυο πήρε φωτιά, το κομμάτι και τα σχόλια που το συνόδευαν έγιναν viral και δεν έλλειψαν και τα σατιρικά, περιπαικτικά σχόλια και βίντεο.
Το Hello είναι μια μπαλάντα από αυτές που μας έχει συνηθίσει η τραγουδίστρια, με το ατμοσφαιρικό βίντεο κλιπ, αλλά και τον ίδιο τον τίτλο και τους στίχους να βάζουν δεκάδες ανθρώπους σε πειρασμό να… τρολάρουν.
Adele-Lionel Richie – Σημειώσατε Χ
Από το κλασικό πλέον Hello του Lionel Richie, πέρασαν πολλά χρόνια ώσπου κάποιος καλλιτέχνης να τολμήσει να… φτιάξει ένα τραγούδι-τηλεφωνική συνομιλία. Δεν άργησε λοιπόν να έρθει και το mashup των δύο “μείνε λίγο στη γραμμή” τραγουδιών που κάνει το γύρο του διαδικτύου τα τελευταία εικοσιτετράωρα.
Από την άλλη, οι ίδιοι οι στίχοι ενέπνευσαν και για τρολάρισμα του κομματιού ως αυθύπαρκτη “οντότητα”. Έτσι προέκυψε η παρακάτω παρωδία που έγινα viral:
Το παλιό κινητό τηλέφωνο
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, πανικό προκάλεσε στο διαδίκτυο και το κινητό τηλέφωνο της Adele. Στο βίντεο κλικ του κομματιού, η τραγουδίστρια μιλά στο τηλέφωνο χρησιμοποιώντας ένα παλιάς τεχνολογία νόκια με… πορτάκι, όπως λέγαμε τότε ή flip flop, όπως το αποκαλούν οι Βρετανοί.
Το γεγονός αυτό προκάλεσε εκατοντάδες σχόλια χλευασμού και πειραγμάτων, για τη… “φτωχή” Adele που δεν έχει τα χρήματα να πάρει ένα πιο σύγχρονο κινητό.
Πάντως ο σκηνοθέτης του βίντεο Xavier Dolan, εξήγησε τους λόγους που επιλέχτηκε ένα κινητό παλαιάς τεχνολογίας. “Παιδιά ξεπεράστε το, δεν έχει σημασία. Η αληθινή εξήγηση είναι πως δεν μου άρεσε ποτέ να κινηματογραφώ μοντέρνα κινητά ή αυτοκίνητα. Είναι τόσο πολύ “χωμένα” στις ζωές μας που όταν τα δεις σε μια ταινία σου θυμίζουν την πραγματικότητα” είπε και συμπλήρωσε στο Billboard.com: “Αν δεις ένα iPhone ή ένα Toyota σε μια ταινία, είναι τόσο αντι-αφηγηματικά, που σε βγάζουν έξω από την ιστορία. Αισθάνεσαι πως κάνεις διαφημιστικό”.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, το κομμάτι έχει γίνει ήδη τεράστια επιτυχία, σημειώνει περισσότερα από 62 εκατ. views στο youtube και αναμένεται να χτυπήσει κορυφή στα charts τόσο στη Βρετανία – που είναι και φυσικό – όσο και στην Αμερική.