Το μυστικό συστατικό της διαφήμισης της ΑΛΦΑ που έγινε (πάλι) viral
Τo NEWS 247 αναζήτησε τους υπεύθυνους του σποτ που ξεχώρισε το τελευταίο διάστημα τόσο στην τηλεόραση, όσο και στο διαδίκτυο και έψαξε στις απαντήσεις τους το συστατικό που κάνει την ταινία της ΑΛΦΑ τόσο αγαπημένη (pics+vid)
- 21 Μαρτίου 2017 15:26
Πόσα συναισθήματα μπορείς να χωρέσεις σε δύο μόλις λεπτά; Είναι φορές που τα πολλά, αλλά και παράλληλα τα ουσιαστικά μπορούν να στριμωχθούν σε όμορφες εικόνες, να ντυθούν με γνώριμες και νοσταλγικές μουσικές και τελικά να ξυπνήσουν μέσα μας σχέσεις με αγαπημένα πρόσωπα της καθημερινότητας.
Ανθρώπους που σε πολλές περιπτώσεις παίρνουν για δεδομένους. Κομμάτια της ζωής μας, που τα σκεπάζει η ρουτίνα, αναγκάζοντας όλους μας να γίνουμε πιο σκληρή, λιγότερο στοργικοί. Μέχρι να έρθει εκείνη η στιγμή. Η επιφοίτηση του μυαλού που αναδεικνύει εκείνο που αξίζει από το εφήμερο, τους αληθινούς δεσμούς από τις πρόσκαιρες επαφές.
Η νέα διαφήμιση της μπύρας ‘ΑΛΦΑ’ κατάφερε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά να ξυπνήσει αυτά τα συναισθήματα σε όλους τους Έλληνες. Άλλωστε, για εμάς, η οικογένεια παραμένει αμετακίνητος πυλώνας και αξιακό χαρακτηριστικό της ζωής. “Ένα βήμα αρκεί για να έρθεις πιο κοντά στους ανθρώπους σου” είναι το μότο της δημοφιλούς ξανθιάς μπύρας, στο σποτ της οποίας ξετυλίγεται το δέσιμο του πατέρα με το γιο.
Μια διαφήμιση που ξεχώρισε το τελευταίο διάστημα τόσο στην τηλεόραση, όσο φυσικά και στο διαδίκτυο όπου έγινε viral. Το NEWS 247 επικοινώνησε με τους συντελεστές της μίνι ταινίας για να μάθει περισσότερα για το διαφημιστικό σποτ που ξεχώρισε τις μέρες που πέρασαν.
Το συστατικό της επιτυχίας
Ποιο είναι όμως το στοιχείο που κάνει τη διαφήμιση τόσο διαπεραστική στη συνείδηση του Έλληνα; “Είναι όλα αυτά που θέλαμε ή προσπαθήσαμε να πούμε και να μοιραστούμε αλλά δεν τα καταφέραμε ή δεν προλάβαμε” μας εξηγεί ο Τάκης Σακελαρίου, ο άνθρωπος που ανέλαβε να ενσαρκώσει τον πατέρα στο σποτ.
“Είναι οι στιγμές που ο εγωισμός μπαίνει στην άκρη, τα συναισθήματα κυριαρχούν και μια αγκαλιά μας αποζημιώνει και μας αποδεικνύει ότι όταν υπάρχει ειλικρινής αγάπη οι σχέσεις που αξίζουν στη ζωή μας παίρνουν δικαιωματικά την θέση και την αξία που τους αρμόζει” προσθέτει ο ίδιος που εκτιμά πως σε λίγα δευτερόλεπτα η ταινία μιλά με εικόνες γεμάτες συναισθήματα που έχουμε μέσα μας και μας αγγίζουν.
όταν υπάρχει ειλικρινής αγάπη οι σχέσεις που αξίζουν στη ζωή μας παίρνουν δικαιωματικά την θέση και την αξία που τους αρμόζει
“Είναι πάντα συγκινητικό το να βλέπεις την αποδοχή αλλά και να νιώθεις την αγάπη του κόσμου για κάτι που έχεις δημιουργήσει” σχολιάζει από την πλευρά της η Associate Creative Director της Soho Square Athens, Αγγελική Κορνελάτου. “Με τις δύο συγκεκριμένες ταινίες (η περσινή έδινε τη σχέση πατέρα – κόρης), όμως, η συγκίνηση είναι ακόμα μεγαλύτερη” σημειώνει η κα. Κορνελάτου, βασικό μέλος της δημιουργικής ομάδας που πριν από δύο χρόνια αποφάσισε να προσεγγίσει με έναν τελείως διαφορετικό τρόπο ένα προϊόν όπως η μπύρα. “Μια προσέγγιση που έφερε την ΑΛΦΑ πιο κοντά στους ανθρώπους εκεί έξω, μιλώντας στις καρδιές τους” συμπληρώνει.
Μια ιδέα έξω από τα συνηθισμένα
Εκείνο που τραβάει ακόμη περισσότερο τα βλέμματα σε αυτές τις δύο διαφημιστικές καμπάνιες, είναι το γεγονός πως τόσο η ΑΛΦΑ, όσο και το δημιουργικό της Soho Square Athens αποφάσισαν να ξεφύγουν από τα στερεότυπα που συνοδεύουν διαφημίσεις για μπύρα ανά τον κόσμο. “Για δεύτερη χρονιά φέτος, θελήσαμε και πάλι να αποφύγουμε τα τετριμμένα και να μιλήσουμε για την μπύρα ΑΛΦΑ μακριά από τους κλασσικούς κώδικες που επικοινωνεί η κατηγορία της μπύρας” σχολιάζει η Associate Creative Director της Soho Square Athens.
Μια αυθεντική μπύρα δεν μπορούσε παρά να ασχολείται με τις αυθεντικές σχέσεις. Τις αληθινές, ανιδιοτελής, γνήσιες σχέσεις
“Πήραμε την απόφαση ότι μια αυθεντική μπύρα σαν τη μπύρα ΑΛΦΑ δεν μπορούσε παρά να ασχολείται με τις αυθεντικές σχέσεις. Τις αληθινές, ανιδιοτελής, γνήσιες σχέσεις που είναι ό,τι πιο ουσιαστικό έχουμε στη ζωή μας” σημειώνει η κα. Κορνελάτου. “Και ποια είναι αυτή η σχέση που μιλάει σε όλους; Που ακουμπάει χορδές; Που συγκινεί με την αλήθεια και τη βαθιά αγάπη; Μα φυσικά η πιο δυνατή σχέση. Αυτή του γονιού με το παιδί” καταλήγει.
η ΑΛΦΑ θέλει να δώσει το δικό της μήνυμα. Να μας παροτρύνει να έρθουμε σε επαφή με την «ΑΛΦΑ πλευράς μας», την πιο απλή, ανθρώπινη, αυθεντική
Το brand της ΑΛΦΑ μοιάζει ίσως φρέσκο στον καταναλωτή, όμως η πρώτη μπύρα κυκλοφόρησε το 1961, μέσα σε μια δεκαετία με ιδιαίτερη λάμψη, ακόμη και για τη φτωχή τότε Ελλάδα. Σε μία εποχή που οι σχέσεις ήταν γνήσιες, ανθρώπινες και διαρκούσαν στο χρόνο, μια λεπτομέρεια που έχει αποτυπωθεί στο DNA της.
“Έχοντας «ζήσει» αυτή την εποχή, η ΑΛΦΑ θέλει να δώσει το δικό της μήνυμα. Να μας παροτρύνει να έρθουμε σε επαφή με την «ΑΛΦΑ πλευράς μας», την πιο απλή, ανθρώπινη, αυθεντική και να κάνουμε ένα μικρό, αλλά, συγχρόνως, ουσιαστικό βήμα για να έρθουμε πιο κοντά στους δικούς μας ανθρώπους” μας εξηγεί ο marketing manager της Alfa Cider & Global Brands, Γιώργος Μακρυγιαννάκης. “Αυτούς που έχει αξία να βάζουμε σε προτεραιότητα και που στην εποχή μας, με τους ρυθμούς που ζούμε, τείνουμε να αμελούμε, βάζοντας τις σχέσεις μας, μαζί τους, «στον αυτόματο»” συμπληρώνει.
Μια ιδιαίτερη σχέση
“Οι γονείς έχουμε ακριβώς αυτόν τον ρόλο, να μεγαλώσουμε και να καθοδηγήσουμε τα παιδιά μας ώστε να μπορέσουν να ζήσουν και να απολαύσουν τη ζωή τους σύμφωνα με τα δικά τους θέλω και τις δικές τους επιλογές”. Τα λόγια του κου. Σακελαρίου, που φέτος αποτελεί χωρίς αμφιβολία το “πρόσωπο” του πατέρα φέρνουν στο νου δεκάδες συνειρμούς. Μπορεί ο δικός μας γονιός να μην ήταν πωλητής σε λαϊκή αγορά, ασχολείτο όμως σίγουρα με κάτι άλλο αδιάκοπα και αγόγγυστα με ένα και μόνο στόχο. Να προσφέρει ότι καλύτερο στο παιδί του.
Να δούμε από κοντά και να εξετάσουμε δύο ζωές που βαδίζουν παράλληλα
Φέτος, η ΑΛΦΑ αποφάσισε να βάλει στο κάδρο τη σχέση πατέρα και γιού. “Να δούμε από κοντά και να εξετάσουμε δύο ζωές που βαδίζουν παράλληλα. Να νιώσουμε την ένταση που επικρατεί μεταξύ τους τα περισσότερα χρόνια της σχέσης τους, ειδικά όσο ο γιος μεγαλώνει και διαμορφώνει το δικό του χαρακτήρα, χαράζει τη δική του πορεία, αλλά και τη βαθιά αγάπη και τον αλληλοσεβασμό που τους δένει για πάντα” όπως περιγράφει χαρακτηριστικά η Αγγελική Κορνελάτου.
Σεβασμός προς τις επιλογές των παιδιών, υποστήριξη και αγάπη είναι η μαγική συνταγή για να δημιουργήσεις ένα σωστό παιδί έτοιμο να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες της ζωή
Τι θα συμβούλευε όμως ο διάσημος μπαμπάς της ΑΛΦΑ τους γονείς εκεί έξω; “Σεβασμός προς τις επιλογές των παιδιών, υποστήριξη και αγάπη είναι η μαγική συνταγή για να δημιουργήσεις ένα σωστό παιδί έτοιμο να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες της ζωής και να έρθει η μέρα που θα είσαι περήφανος σαν γονιός γι αυτό που καταφέρατε μαζί” σημειώνει ο Τάκης Σακελαρίου.
Η ελληνική μπύρα
Όπως ιδιαίτερη παραμένει άλλωστε και η σχέση του Έλληνα με τη μπύρα. Η δική μας μπύρα έχει τα δικά της χαρακτηριστικά που τη διαφοροποιούν σαφέστατα από τύπους και brands του εξωτερικού. “Η μπύρα του Έλληνα αρχικά πρέπει να είναι πάντα παγωμένη. Ίσως και πολύ παγωμένη” σχολιάζει ο marketing manager της Alfa Cider & Global Brands, Γιώργος Μακρυγιαννάκης.
Η μπύρα του Έλληνα αρχικά πρέπει να είναι πάντα παγωμένη. Ίσως και πολύ παγωμένη
Το δεύτερο για εκείνον είναι ο χαρακτήρας. “Πρέπει να έχει χαρακτήρα, αλλά ταυτόχρονα να είναι και ευκολόπιοτη. Να συνοδεύει ευχάριστα τις συνταγές του τόπου μας και όχι να τις «σκεπάζει»” συνεχίζει για να καταλήξει: “Μία τέτοια μπύρα, όταν συνοδεύεται και από μία ταυτότητα μάρκας που είναι ανοιχτόκαρδη, καλοσυνάτη, «ζεστή» και αυθεντική, όπως η ψυχή του Έλληνα, τότε έχεις το απαραίτητο μείγμα για να γίνει η αγαπημένη μπύρα των Ελλήνων”.