Seneca Hair Restoration Summit 2024: Καινοτομία με Επίκεντρο τον Άνθρωπο

Διαβάζεται σε 7'
Seneca Hair Restoration Summit 2024: Καινοτομία με Επίκεντρο τον Άνθρωπο

Το επιστημονικό συνέδριο της Seneca, με τίτλο «Seneca Hair Restoration Summit Pioneering the Future in Medical Tourism», το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 14 και 15 Ιουνίου, δημιούργησε μια πλατφόρμα επικοινωνίας με δύο βασικούς πυλώνες

Ο πρώτος αφορούσε τη διάχυση της καινοτομίας και των ιατρικών επιτευγμάτων των εξαιρετικών χειρουργών που δραστηριοποιούνται στις κλινικές του ομίλου. Και ο δεύτερος, τη ραγδαία άνοδο του ιατρικού τουρισμού και τις δυνατότητες που συνεπάγεται για τη χώρα μας.

Οι ομιλίες και τα workshops της πρώτης ημέρας του συνεδρίου διεξήχθησαν στο «σπίτι» της Seneca Μedical Group στην Αθήνα. Στην υπερσύγχρονη κλινική του ομίλου στον Πύργο Αθηνών, την Παρασκευή 14 Ιουνίου, παρουσιάστηκε ολιστικά το έργο του ομίλου και έγινε διάχυση των καλών πρακτικών που έχουν συμβάλει στην επιτυχία του. Επιτυχία που επιβεβαιώνεται όχι μόνο από τις πάμπολλες διακρίσεις και τη ραγδαία ανάπτυξη του ομίλου, αλλά και από το γεγονός ότι η SENECA είναι η μόνη αμιγώς ελληνική εταιρεία στον χώρο της μεταμόσχευσης μαλλιών η οποία έχει παρουσία και στο εξωτερικό με δικές της αλλά και συνεργαζόμενες κλινικές.

Πρωτοποριακές επεμβάσεις σε live μετάδοση, ομιλίες από κορυφαίους επιστήμονες και εξειδικευμένους επαγγελματίες από την Ελλάδα και τη Σκωτία συνέθεσαν ένα άκρως συναρπαστικό σκηνικό. Γιατροί από όλον τον κόσμο επωφελήθηκαν της μακρόχρονης εμπειρίας αλλά και των πρωτοποριακών μεθόδων που διαθέτει το δυναμικό της Seneca, λαμβάνοντας την πληροφορία απευθείας από την πηγή και με τον πιο άμεσο τρόπο. Ιδιαίτερης αναφοράς αξίζουν τα τρία απαιτητικά περιστατικά που  πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή. Οι συμμετέχοντες στο συνέδριο είχαν την  ευκαιρία να παρακολουθήσουν live μεταμόσχευση μαλλιών σε transgender  περιστατικό, μεταμόσχευση μαλλιών σε περιστατικό afrotype και, τέλος,  μεταμόσχευση σε γένια. 

«Και τα τρία αυτά περιστατικά απαιτούν μεγάλη εμπειρία  και εξειδίκευση, χαρακτηριστικά που διακρίνουν όλους τους γιατρούς της Seneca» σημείωσε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Γούνναρης, Επιστημονικός Υπεύθυνος Κλινικών του Ιατρικού Ομίλου SENECA, ο οποίος τόνισε ιδιαίτερα τη σημασία της σωστής διάγνωσης, της ιατρικής κατάρτισης αλλά και της υποστήριξης που λαμβάνουν οι ασθενείς της Seneca καθ’ όλη τη διάρκεια του θεραπευτικού ταξιδιού τους. «Τα πολύ καλά αποτελέσματα που μαρτυρούν ότι πρωτοπορούμε τα εξασφαλίζουμε ενσωματώνοντας διαρκώς πρωτοποριακές τεχνικές και λαμβάνοντας υπόψιν τις τελευταίες επιστημονικές εξελίξεις στον τομέα της  μεταμόσχευσης μαλλιών. Βασικότερος παράγοντας όλων όμως είναι το γεγονός ότι, σε όλες μας τις κλινικές, οι μεταμοσχεύσεις πραγματοποιούνται  αποκλειστικά από εξειδικευμένους ιατρούς και υποστηρίζεται από νοσηλευτές εκπαιδευμένους και πιστοποιημένους από εμάς. Οι συνάδελφοι που εργάζονται στις κλινικές μας είναι αυτοί που προτείνει ο Ιατρικός Σύλλογος: είτε δερματολόγοι είτε πλαστικοί χειρουργοί εξειδικευμένοι στην αντιμετώπιση προβλημάτων του τριχωτού».

«Κρατάμε την ποιότητα σε όλες μας τις κλινικές ίδια, χάρη σε πρωτόκολλα που ακολουθούνται ευλαβικά, και σε διαδικασίες οι οποίες εφαρμόζονται με αυστηρότητα. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνουμε άριστα αποτελέσματα σε κάθε επέμβαση, ενώ παράλληλα είμαστε σε θέση να παρέχουμε απόλυτα εξατομικευμένες θεραπείες χωρίς να διαπραγματευόμαστε ποτέ την ποιότητα» υπογράμμισε ο ο κ. Γιώργος Κοτταρίδης, CEO του Seneca Medical Group. Πρόκληση και κατάκτηση τεραστίων διαστάσεων, αφού ήδη η Seneca έχει επεκταθεί με νέες συνεργασίες στη Γαλλία και το Ισραήλ, ενώ οι ιατρικές  εγκαταστάσεις που λειτουργούν σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Καλαμάτα, Γλασκώβη, Εδιμβούργο,  Κοπεγχάγη, Βουκουρέστι και Δουβλίνο είναι πολύ εξελιγμένες και σύγχρονες. 

Οι ιατρικές υπηρεσίες όπως και το επιστημονικό προσωπικό της χώρας μας με το  υψηλό τους επίπεδο, αποτελούν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για την  ανάπτυξη του τουρισμού υγείας και ευεξίας– και αυτό η Seneca Μedical Group  το γνωρίζει καλά. Ο Όμιλος τα τελευταία χρόνια έχει εστιάσει στον τομέα του ιατρικού τουρισμού επιτυγχάνοντας εντυπωσιακά αποτελέσματα (40% των ασθενών που επιλέγουν τη Seneca προέρχονται από το εξωτερικό, ενώ η στόχευση για τα επόμενα χρόνια είναι το ποσοστό να ανέλθει στο 60%).  Η Ελλάδα ως ανερχόμενη δύναμη στον ιατρικό τουρισμό, οι προκλήσεις αλλά και οι συνεπαγόμενες ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας απασχόλησαν εύλογα λοιπόν τους συνέδρους του επιστημονικού συνεδρίου της Seneca Μedical Group, καθώς το παράδειγμά της είναι χαρακτηριστικό της ανερχόμενης τάσης των ταξιδιών με στόχο την ευζωΐα, αλλά και δηλωτικό του καλού χρονισμού για τη δημιουργία παρόμοιων πρωτοβουλιών στο ελληνικό οικοσύστημα.

Προς αυτή την κατεύθυνση συνέβαλαν τα μέγιστα με την παρουσία τους η κυρία Σοφία Ζαχαράκη, Υπουργός Κοινωνικής  Συνοχής και Οικογένειας, ο κ. Γιώργος Πατούλης, Πρόεδρος Ελληνικού Συμβουλίου Τουρισμού Υγείας  (ELITOUR) και του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, ο κ. Γιώργος Μαρκόπουλος, Πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής και η κυρία  Ανδρονική Κάλφα, Marketing Manager της Marketing Greece. 

Η δεύτερη ημέρα του συνεδρίου βρήκε τους συμμετέχοντες στο ξενοδοχείο Wyndham Grand Athens, όπου το Σάββατο 15 Ιουνίου παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν οι επιλογές marketing που έχουν εξασφαλίσει στη Seneca Medical Group τη δυνατότητα να μεταμορφώνει τις ζωές και να  αποκαθιστά την αυτοπεποίθηση ολοένα και περισσότερων ανθρώπων. Δημιουργικές καμπάνιες που είχαν ιδιαίτερη απήχηση στο κοινό, κανάλια επικοινωνίας και forums που προωθούν τον διάλογο και τη διάχυση της πληροφορίας έδωσαν στο ακροατήριο τη δυνατότητα να κατανοήσει το πολυεπίπεδο επικοινωνιακό πλέγμα μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται η Seneca Medical Group, αλλά και να εκτιμήσει τη σημασία της δημιουργικότητας και των δυνατών συνεργασιών για την εξασφάλιση της διαρκούς ανοδικής πορείας της.

Έμφαση δόθηκε στο κομμάτι της προσωποποιημένης εμπειρίας, καθώς και στα σημεία που αποτελούν το «κλειδί» για την αποτελεσματική επικοινωνία και τη δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με τον ασθενή. «Όταν ξεκινήσαμε τη Seneca Medical Group είχαμε έναν στόχο: Να δημιουργήσουμε κάτι διαφορετικό» ανέφερε η κ. Χρύσα Γιαννακάκου, Head Of International Sales & Customer Care της Seneca. «Αυτό δεν είναι άλλο από το unique patient experience, που σημαίνει ότι είμαστε μαζί με τον ασθενή από την πρώτη στιγμή επικοινωνίας, στεκόμαστε δίπλα του σε κάθε βήμα του ταξιδιού της θεραπείας- αλλά και ύστερα από αυτή. Το diversity χαρακτηρίζει το customer community της Seneca και για εμάς είναι σημαντικό να εδραιώσουμε μία σχέση εμπιστοσύνης μέσα σε ένα περιβάλλον ασφάλειας. Για εμάς όλοι οι ασθενείς μας είναι ίσοι».

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα