Google: Ενισχύει την πρωτοβουλία ‘Grow Greek Tourism Online’

Google: Ενισχύει την πρωτοβουλία ‘Grow Greek Tourism Online’

Με την δημιουργία νέων σεμιναρίων και εκπαιδευτικών εργαλείων η Google συμβάλει στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού. Εντυπωσιακά νούμερα και από τον ΕΟΤ στα κοινωνικά δίκτυα

H Google ανακοίνωσε την Τετάρτη, σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), τις νέες δράσεις της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online» για το 2016. Μετά την επιτυχία της πρωτοβουλίας το 2014 και 2015, όπου περισσότερες από δέκα χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις εκπαιδεύτηκαν με ειδικά σεμινάρια αλλά και διαδικτυακά, φέτος το πρόγραμμα ενισχύεται ακόμα περισσότερο με στόχο την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων και παράλληλα, την ενίσχυση ενός κλάδου, μείζονος σημασίας για την Ελλάδα, τον Τουρισμό.

Σε παγκόσμια κλίμακα, ο ταξιδιωτικός κλάδος ανθίζει σημαντικά μέσω του διαδικτύου, με το 37% των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη να πραγματοποιούνται πλέον διαδικτυακά
. Ταυτόχρονα, παρατηρείται σημαντική αύξηση, ύψους +19% σε σχέση με πέρυσι, των συνολικών αναζητήσεων με τον όρο «Ταξίδι στην Ελλάδα» (“Travel to Greece”), ενώ η αντίστοιχη αύξηση φτάνει το +72% για αναζητήσεις από κινητές συσκευές
. Ωστόσο, οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις δεν αξιοποιούν τις δυνατότητες του διαδικτύου στο μέγιστο βαθμό, καθώς μόνο 8% των καταλυμάτων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να δέχονται κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας τους
.

Ανταποκρινόμενη σε αυτήν την ανάγκη, η Google επεκτείνει φέτος την πρωτοβουλία σημαντικά με τη δημιουργία νέων σεμιναρίων και εκπαιδευτικών εργαλείων, με στόχο να βοηθήσει τους επαγγελματίες του τουρισμού στην Ελλάδα να αξιοποιήσουν το διαδίκτυο για να βελτιώσουν την επιχείρησή τους.

Καλύπτοντας ένα μεγάλο εύρος περιοχών σε όλη την Ελλάδα, από την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη μέχρι την Κρήτη, μία ομάδα 20 νεαρών συμβούλων που έχουν εκπαιδευτεί από την Google, οι Online Advisors, θα ταξιδέψουν σε 30 περιοχές και στις 13 περιφέρειες της Ελλάδας για να συζητήσουν με τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις. Μέσω εξατομικευμένων
εκπαιδεύσεων και ομαδικών σεμιναρίων , σκοπεύουν να εξηγήσουν στους επαγγελματίες του τουρισμού τα οφέλη του διαδικτύου και να τους εκπαιδεύσουν στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων.

Παράλληλα με στόχο την περαιτέρω διεύρυνση της πρωτοβουλίας σε όλους όσοι ενδιαφέρονται, η Google δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό. Μέσα από ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε όλα όσα χρειάζονται, από το πώς να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέχρι να υιοθετήσουν βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι χρήστες μπορούν επιπλέον να επιλέξουν ένα προσαρμοσμένο πλάνο εκμάθησης και να λάβουν, με την ολοκλήρωση του, πιστοποιητικό παρακολούθησης με την υπογραφή της πρωτοβουλίας GGTO και του ΙΑΒ Europe (Interactive Advertising Bureau).

Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις, επαγγελματίες του τουρισμού αλλά και όσοι επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που προσφέρει το διαδίκτυο, μπορούν να ενημερώνονται αναλυτικά για το πρόγραμμα εκπαιδεύσεων στην περιοχή τους, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της πρωτοβουλίας –
greektourism.withgoogle.com . Μέσω της ίδιας ιστοσελίδας, μπορούν επίσης να
εγγραφούν δωρεάν για να παρακολουθήσουν τα ειδικά σεμινάρια διαδικτυακής εκπαίδευσης της πλατφόρμας.

Όπως ανέφερε ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος (κεντρική φωτογραφία) country manager της Google για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα «Το διαδίκτυο μπορεί να αποτελέσει ισχυρό σύμμαχο για την κοινωνία συνολικά, βοηθώντας τόσο νέους επαγγελματίες όσο και επιχειρήσεις να αναπτυχθούν. Μέσω της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online, επιβεβαιώνουμε ως Google τη δέσμευσή μας να ενισχύσουμε τις ψηφιακές δεξιότητες των Ελλήνων και καλούμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν τη δύναμη του διαδικτύου και τη ψηφιακή οικονομία για να βελτιώσουν την επιχείρησή τους.»

Δημήτρης Τριφωνόπουλος: Ο ΕΟΤ παρόν σε όλα τα καινοτόμα online εργαλεία

Στην εκδήλωση χαιρέτησε μεταξύ των άλλων και ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Τριφωνόπουλος ο οποίος αναφέρθηκε  στην εξαιρετική παρουσία που έχει ο ελληνικός τουρισμός στον χώρο της ψηφιακής τεχνολογίας. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι ” Ο ΕΟΤ έχει ενσωματώσει πλήρως στο μείγμα μέσων του όλα τα καινοτόμα online εργαλεία μέσα σε συνδυασμό με όλα τα δημοφιλή διεθνούς αλλά και εθνικής κάλυψης μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το visitgreece.gr σε λίγο ξεπερνά τα 11 εκατομμύρια unique users, η σελίδα μας στο Google plus (G+) αποτελεί παγκόσμιο case study λόγω του υψηλού ετήσιου growth που υπολογίζεται αυτή τη στιγμή σε 2,5 εκατομμύρια χρήστες, το facebook με περισσότερους από 680.000 φίλους, το περιεχόμενό μας στο pinterest συγκεντρώνει το ενδιαφέρον συνεχώς περισσότερων ακολούθων. Το ίδιο ισχύει για τους λογαριασμούς μας στο twitter και στο Instagram, ενώ συνεχώς ενσωματώνουμε στην εργαλειοθήκη μας νέες προσθήκες προκειμένου να βελτιώσουμε την απόδoσή μας”.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα