Δέκα γνωστά εμπορικά σήματα που άλλαξαν και απογοήτευσαν

Όταν οι εταιρείες αποφασίσουν να "πειράξουν" ή να αλλάξουν το λογότυπό τους, το κοινό συχνά έχει άλλη άποψη
- 26 Απριλίου 2016 08:22
Κάποιες εταιρείες καταφέρνουν να αντιμετωπίσουν την καταιγίδα των αρνητικών αντιδράσεων, ενώ άλλες επιλέγουν να επαναφέρουν το προηγούμενο λογότυπό τους για να ικανοποιήσουν τους καταναλωτές τους.
Ας δούμε ποιες άλλαξαν το λογότυπό τους, αλλά απογοήτευσαν…
1.VERIZON
Πρόκειται για την τελευταία μεγάλη εταιρεία που άλλαξε το λογότυπό της και η ανταπόκριση του κοινού μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ήταν έντονα αρνητική.
2. IHOP
Σε αλλαγή του λογοτύπου της προχώρησε τον Ιούνιο και η εταιρεία IHOP απογοητεύοντας τους πελάτες της.
3.AIRBNB
Τον Ιούλιο του 2014 άλλαξε η Airbnb το λογότυπό της.
Πηγή: fortunegreece.com